W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 roku tzw. RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) poniżej informujemy wszystkich odwiedzających stronę http://uavokrakow.pl o tym, jakimi danymi osobowymi się z nami dobrowolnie dzielą, kto nimi administruje, jak są przechowywane i jak można je usunąć.

1. Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem Danych Osobowych (ADO), czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Michał Zawadzak ARDUMEDIA z siedzibą w Krakowie – właściciel i administrator strony dostępnej pod adresem internetowym http://uavokrakow.pl.

2. Skąd pochodzą Twoje dane osobowe?

Pochodzą głównie z trzech kanałów.

1. Formularz kontaktowy na stronie http://uavokrakow.pl – wymagane jest podanie imienia oraz adresu e-mail, które umożliwią nam kontakt zwrotny.

2. Wysyłka wiadomości na adres e-mail: kontakt@uavokrakow.pl – wtedy dysponujemy Twoim adresem e-mail, który w szczególnych przypadkach jest daną osobową podlegającą ochronie.

3. Jeśli wyrazisz zgodę na Cookies (wyskakujące okienko przy pierwszym wejściu na stronę) to narzędzie analityczne Google Analytics będzie gromadziło dane na temat Twoich odwiedzin na stronie http://uavokrakow.pl.

3. Jaki jest cel pozyskiwania Twoich danych osobowych?

Twoje dane osobowe pochodzące z formularza kontaktowego i poczty e-mail są używane jedynie w celach kontaktowych.

Dane z Cookies, na które dobrowolnie wyrażasz zgodę pozyskiwane są przez narzędzie Google Analytics w celach statystyczno-analitycznych.

4. Czy musisz podać swoje dane osobowe?

Nie ma takiej potrzeby. Swoje dane podajesz nam dobrowolnie. Jeśli nie chcesz się z nami kontaktować, nie pozostawiasz po sobie żadnego śladu z wyjątkiem plików Cookies zapisanych przez Google Analytics.

5. Kiedy możesz wycofać swoją zgodę na przechowywanie i/lub przetwarzanie Twoich danych osobowych?

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie.

W przypadku nawiązania kontaktu poprzez formularz kontaktowy lub poprzez adres e-mail prosimy od razu o dopisanie na końcu wiadomości, by po udzieleniu odpowiedzi Państwa mail został skasowany z naszego serwera – tym samym nie będziemy go przechowywać na serwerze poczty.

W przypadku plików ciasteczek (Cookies) należy wyczyścić pliki w przeglądarce internetowej, której używasz. Dla przeglądarki Chrome informacje o tej procedurze znajdują się tutaj, dla przeglądarki Mozilla Firefox – tutaj, dla przeglądarki Opera – tutaj, a dla Windows Internet Explorer – tutaj.

6. Jakie masz uprawnienia wobec administratora danych osobowych w zakresie przetwarzanych danych?

Administrator gwarantuje spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

7. Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe zapisane w wyniku kontaktu poprzez formularz kontaktowy/pocztę e-mail, nie są udostępniane nikomu. Dostęp do nich ma jedynie administrator tej strony.

Dane pochodzące z Cookies są przetwarzane przez narzędzia analityczne Google.

8. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Dane osobowe pozyskane w wyniku zapytania poprzez formularz kontaktowy lub pocztę e-mail są przechowywane na serwerze pocztowym w formie historii wymiany wiadomości pocztowych do momentu ustania komunikacji, następnie są kasowane z serwera.

Pliki ciasteczek (Cookies) są przechowywane przez 30 dni od wizyty na stronie i wyrażenia zgody na korzystanie z cookies.

9. Jak uzyskać więcej informacji o przechowywaniu i przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

E-mail kontaktowy: kontakt(at)uavokrakow.pl.

10. Polityka Cookies

Ciasteczka (ang. cookies) – niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Ciasteczka są stosowane najczęściej w przypadku liczników, sond, sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam i do monitorowania aktywności odwiedzających.

Wykorzystujemy pliki cookies w celu pozyskiwania anonimowych danych dotyczących sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z serwisu. Do tego celu używamy narzędzia Google Analytics, który legitymuje się własną polityką prywatności: http://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners/.

Stosujemy pliki cookies „stałe” oraz „sesyjne”. Pliki cookies „stałe” pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies. “Sesyjne” pliki cookies pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia lub wylogowania się ze strony internetowej na której zostały zamieszczone.

Wszystkie nowoczesne przeglądarki pozwalają na włączenie bądź wyłączenie mechanizmu ciasteczek (domyślnie zazwyczaj jest on włączony). Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookie, może zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Może również opuścić obecną stronę (zamknąć jej okno w przeglądarce).